Maxine denkt

Pfälzisch für Anfänger und Fortgeschrittene ohne Shifttasten Betätigung*ggg*

Freitag, März 31, 2006

Tussi oder net Tussi?

voller elan binsch ja on die ausbildung zur nagelmodellistin gegonge, was mer ...wer hätt des gedenkt..nen heiden schpaß macht.

um des ganze zu ibe brauchts , wie kännts onerscht soin freiwillige opfer die sich die näschel machen losse. do denkt ma jo ach kä problem , schnappsch mir meine freundinne..allesamt eher natirlich wirkende damen ( ums mo so zu sache) ..pföchen immer rattenkurz, nachellack kenne ma jo nur aus de werbung un es soll unter den hier ogeschprochene tatsächlich welche geben die mit der normale nachelfeil ihr fingernägel foltern.

also isch will in moiner großmut den damen zu schänschde pfötchen verhelfe un was muss ich here? " des machen doch nur tussis" mäschd an der stell mo betone es war nie die red vun 6cm longe kralle, die es der träscherin unmäglisch macht sich selbst de popes zu wische..

TUSSIS

heiligskanonenrohr, eine fer misch naie erkenntniss, wenn isch also kä tussi soin will knabber isch moi pfoten korz und feile sie schä ausgefranst und um gonz sischer zu gehe verwerfe isch sämtlische kosmetik und parfüms die so in moim bad schtehn..odder wie???
nu sitze isch hier und frog misch unnerwerf isch misch dem grubbenzwong kä tussi zu soi?

aber ich schätz ich bleibe bei moiner linie, denn sunschd renn isch demnägst dursch de wald und sammel kräuter und mach ä eigenurintherapie.

in diesem sinne ..allen tussis än schäne tag, gell.

1 Comments:

  • At 20 September, 2006 13:24, Anonymous Anonym said…

    achwas, da ise ja die mir den benutzernamen schon weggesschnappt hatte :D *lach*
    ne scherz, netter blog bisher, aber warum so lang kein update?

    lg maxine s.

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home