Maxine denkt

Pfälzisch für Anfänger und Fortgeschrittene ohne Shifttasten Betätigung*ggg*

Mittwoch, Mai 23, 2007

pälzerhochzeid

am sunndach wars donn so weit än freund dennsch nu schun 17 johr kenn kam unner die haub. wer hätt des noch gedenkt?

un wie des so is fongt des problem jo schun beim thma was zieh isch den o? o. obwohl ma jo des woche vorher gewisst hot wars jo net mäglisch noch ä diät zu schtarde, wie a wenn biergardewedder is und des biersche so gut schmegt? also werd des klene schwarze wiedder in de schronk gehängt un ach des rosa ballkled scheint doch ä bissel iwwerdresst bleibt jo nur des große schwarze marke hauszelt...astroi passt.

gescheides friesierle muss nu ach soi also ab zum frieser und sich mol 100 nadle in den kopp pieke losse, passt a.

bleibt noch des thema was fer schuh? die birkeschtock scheinen jo net ganz passend zu soi ala quetscht ma soi fieß in ä paar hochhaggische pumps mit riemsche die die melonefießscher in form quetsche. ( blasepfläschderle is in de honddasch)

so konns gehe nu aber zack, geht bald los un ma will jo net zu schpät kumme.

noch 2 schdunne kersch werd erscht mol de dorscht geschtillt am sekt empfong, leider ohne schorle gläser so das man genetischt werd sisch schtänisch ozuschtelle.

noch´m offizielle teil mit kuchebüffe gehts in de gemietlische teil iwwer, un gemietlisch heßt das gerockt werd bis de arzt kummt de bräutigam gibt cocain vum erisch klapperstuhl zum beschde do sitzt schun käner mehr uff´m schtuhl nu kummen ah noch die annonymegiddarischde nu sitzt käner mehr , aua moi fieß... un noch 2 gläser woi bin sogar isch uf den tanzfläsch statt walzer werd gerockt und gsunge des nennsch ä party. isch hab donn noch die meglischkeit mit einem der anonymegiddarischde ( mit de prominenz) zu danze un um kä name zu nenne joe cocker hätts net besser gekennt.

moins um 6 werd vun woische uf wodkaschorle umgestellt und um 7 geh isch mit moine extrem rambonierte fieß gliecklisch häm, was ä feschd. un gelernt hab isch a was es gibt ä kronkheit die heßt unnerschorle un bevor isch dodrunner leid her isch nu uff und sach ä mo proscht!

2 Comments:

  • At 23 Mai, 2007 12:05, Blogger Peter said…

    Huhu Süsses,

    das Schreiben war Arbeit, das lesen für misch aber auch ;-) Aaaaaber...ich habs geschafft...taper alles verstanden...und Proooost

    Peter

     
  • At 24 Mai, 2007 14:45, Blogger beetlefrosch said…

    Ajo, aber die "Lewwerworscht" haste vergessen *gg

    Und die Füsse, die waren echt rund ;-)

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home